z cyklu „Jaja jak czerwone berety”

Nie jestem specem od mistyfikacji, tym bardziej od lakrymologii stosowanej. Jednak czasem mnie to bierze w swoje zdradzieckie ramiona i objęcia – aż do wzdęcia. Aż dech zapiera. Nic dziwnego, że czasem dochodzi do spięcia. Wówczas gotów jestem wygarnąć pierwszemu napotkanemu na drodze. Dajmy na to wielkiej międzynarodowej lewackiej mediakorporacji, od niedawna zwanej Metą, częściej Facebookiem: LEBIEGO, KRES TWÓJ DOBIEGA!

W końcu – ILE MOŻNA?

Tym razem wykrzyczą to za mnie wasi rodacy: Tool Live Philadelphia 1992 po remasteringu.

Jak w mordę jeża!

A tu – Tool Live 1996 The Glass House

– poprawka, jak by było mało.

A teraz przejdźmy do rzeczy. Nigdy nie przyszło mi do głowy, że choćby w myślach będzie mi po drodze z liderem partii „ЗА ПРАВДУ!” (obecnie część „Справедливой России”), Zacharem Prilepinem.

A przecież marzę o „powtórce z rozrywki” – o wojnie czerwonych z białymi – ma się rozumieć na domowym klepisku.

ŻONO MOJA, ŻONO! Tego mi nie dasz i… inne nie dały.

Dał mi to – kto by pomyślał? – Zachar: О войне красных с белыми, силе олигархов и радикальных партиях w ramach frontu odmowy.

Nie wiem czemu pluję mu w… харю wraz z ARENĄ (Tool – Live Culling Voices Kraków, ARENA, Polska 21.05.2022).

Ważne, że dostojnie i wręcz nobliwie.

Chcieliście fajerwerki?

No to macie!

Rodem z USA.

Koniecznie w tomacie i w znanym temacie.

Jeśli ktoś mi się jeszcze napatoczy, to go jebnę.

I tak siedem dni w tygodniu.

Włodek Bratkowski
22 czerwca 2022 r.